Vásárlási feltételek:
Termékeink nagy része futárral a mérete miatt nem szállítható vagy a szállítás magas költséggel jár, ezért minden nagyobb méretű termékünk esetében a személyes átvételt ajánljuk.
A termék kiválasztása és megrendelése!
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén kiválasztja a darabszámot majd a kosár gomb megnyomásával elindítja a folyamatot természetesen van lehetősége tovább válogatni áruházunkban. A rendszer összesíti a kiválasztott termékeket és a végösszeget, majd az adatok feldolgozásra kerülnek és értesítést kapnak a rendelésről és a rendelésszámról (egyes termékünket több dobozba tudjuk csak csomagolni, a mérete vagy a súlya miatt, ezét az áruház sokszor téves költséget generálna, így ezt mindig egy értesítő e mailben közöljük véglegesítés és számlázás előtt értesítjük a vásárlót a szállítási összegről). Azért nem a hagyományos módon működik a rendszerünk mert egyes termékek méretük , variálhatóságuk és egyedileg személyre szabható moduláris felépítésük miatt nem tud automatikusan szállítási költséget generálni webáruházunk. A kiválasztott termékről küldünk emailban egy árajánlatot feltüntetve benne a szállítási költséget ,majd kérünk róla e mailben visszaigazolást. Szállítási és számlázási címmel és telefonos elérhetőséget,ezek után a kiválasztott termék szállításra kerül!
Cégünk eredendően gyártó és nagykereskedő cég, ezért a legjobb árat személyes átvétellel tudjuk garantálni, tehát futár szolgáltatásunk plusz költséget jelent !Ezt minden esetben feltüntetjük a válasz e mailban. Bemutatótermünkben megtekintés után átvett terméket nem cserélünk és nem veszünk vissza.
Fontos!
Árainkat a tömegtermelésnek köszönhetően tudjuk alacsonyan tartani a piachoz igazodva ezért prémium* vagy felső kategóriás termékeket* nem forgalmazunk webáruházunkban.
*Felső kategóriás termékeket kizárólag egyedi gyártásban egyedi árszabással készítünk rendelésre.
Egyedi gyártásban készülő termékekre az itt felsorolt szabályok nem vonatkoznak!!!
Amennyiben a webáruház böngészése közben kérdés vagy bizonytalanság merül fel Önben bemutatótermünkben a termékeink megtekinthetők , lemérhetők és kipróbálhatok ( próbababa, állványok stb...)
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak NEM tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között nem megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24-72 órán belül megtörténik. Kivéve ünnep és munkaszüneti napok, és a bemutató terem zárva tartása esetén.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus emailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási költségről ahol még kiválaszthatja a fizetés módját.
Fizetési feltételek
-Utánvéttel történő fizetés . Ebben az esetben a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt, a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
-Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, 150.000.- Ft + áfa feletti rendelés esetén.
-Személyes átvétel kizárólag banki előreutalás esetén előre egyeztetett időpontban .
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal,(POSTA,GLS) stb. történik. A termék szállítási ideje a szállítási költséget tartalmazó e mail visszaigazolása után számított 2-14 munkanap. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló emailban .
Szállítási módok: Futárral,vagy személyes átvétellel Szegeden.
Kiszállítási idő:A futárcég (POSTA,GLS) által garantált 2-8 nap (általában másnap megérkezik a csomag) Az expressz szállítás minden esetben feláras !!!
Szállítási díjak : Minden esetben emailban tájékoztatást kap 24-72 órán belül a várható szállítási költségről!
Külföldre szállítás, illetve annak részletei, ha van:Egyedi elbírálást igényel minden esetben.!
" Amennyiben futárral rendelt, akkor a futártól kapni fog sms-t! Kérjük házhoz szállítás esetén a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést magánszemélyekkel és kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése:
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Utánvétes és sérült csomagot nem áll módunkban átvenni.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat, miután írásban jelezte ezen igényét a webáruház felé a csomag átvételét követő 48 órán belül. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Az elállási igényt írásban jelezze felénk a futar.tiszaferr@gmail.com email címen a megrendelés folytatásaként, bankszámla számával együtt, mivel a beazonosítást ( rendelés szám) és az ügyintézést ezáltal meg tudja könnyíteni és felgyorsítja a termék vételárának+ a szállítási költségének visszautalását a megrendelőnek. Kérjük ebben az esetben a terméket az eredeti állapotában, lehetőség szerint eredeti számlával együtt az elállási igényének bejelentését követő 14 naptári napon belül küldje vissza a címünkre. A termék visszaküldése minden esetben a vásárló költségére történik.
Kérjük a visszárut NE utánvéttel adja fel, mert az ilyen csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító (TISZAFERR 2001 Kft.) tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.A vásárló 24-72 órán belül megkapja a szállításra vonatkozó költségeket,ha 1-3 nap elteltével nem igazolja vissza a webáruház által kalkulált szállítási költséget ,akkor rendszerünk automatikusan törli a megrendelését!
Amennyiben a szállítási költséget tartalmazó levél a vásárlóhoz 24-72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttsége megszűnik, mivel feltételezhetően valami hiba történt a rendelés leadása során ( rossz email cím , egyéb adatok helytelen kitöltése, stb...).
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló emailban és/ vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására nincs lehetőség, kizárólag új a webáruházon keresztül leadott megrendelésben (emailban), kerülhet sor.
A rosszul megadott és hiányos adatokért ( címzések, cégnév,adószám,e-mail cím,stb..) felelősséget nem vállal TiszaFerr 2001 KFT. és a nem megfelelő számlázási címért vagy nem jó címre történt kézbesítésből adódó többletköltség a megrendelőt terheli! A számla utólagos módosítására nincs lehetőség.
Az árukészlet és árváltozás jogát minden esetben fent tartjuk!
Amennyiben nem a TiszaFerr 2001 Kft. vagy szerződött partnere végzi a cégünk által forgalmazott és gyártott termékek fel illetve összeszerelését , úgy a szakszerűtlen szerelésből adódó károkért és balesetekért felelősséget nem vállalunk.!