Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Amennyiben nem a TiszaFerr 2001. Kft. vagy szerződött partnere végzi az általunk forgalmazott termékek fel illetve összeszerelését, úgy a szakszerűtlen szerelésből adódó károkért és balesetekért felelősséget nem vállalunk.!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A számla eredeti példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott terméket /display/ továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szerviz fenntartja a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán és írásban (emailban,bővebb információt , telefonszámot , emailcímet weboldalunkon talál ). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó ( hegesztés törése), akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
Fontos kérjük figyelmesen olvassa el!!!
Termékeink összeállításában segédletet nyújtanak a webáruház képei vagy telefonon szívesen állunk rendelkezésükre.
Termék kihelyezésénél ha nem cégünk illetve szerződött partnerünk végzi az állvány(ok) összeállítását és üzlettéri kihelyezését (illetve ez nem kritériuma a tervezésnek) akkor nem tudunk az állványok statikai pozíciójáért felelősséget vállalni hiszen,az állandóan változó termékek más más pozíciója megváltoztathatja az állvány statikus együtthatóját, ez borulás veszélyes is lehet ami nem feltétlen állványhiba ,lehet burkolati egyenetlenség is! Az állványok /displayek / kihelyezésénél a baleset megelőzésének emberi tényezőjét nem tudjuk befolyásolni ez minden esetben az üzlettér tulajdonosának / bérlőjének / a felelőssége, hiszen a járófelület csúszásmentesítése a közlekedő utak biztosítása ,és esetleges veszélyforrások feltüntetése a fenntartó jogköre és felelőssége!!!